جان سخت ترین وسایل دنیا +عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1392
بازدید : 620
نویسنده : علیرضا

قدیمی ترین کامپیوتر


در یکی از شرکت های فناوری ژاپن کامپیوتری به نام "فالکام" قرار دارد که از سال 1958 در حال کار کردن است و در این مدت تنها چند تغییر ساده برای ادامه کارش داشته است. این کامپیوتر یک طبقه 300 متری  را اشغال کرده است و قدرت آن در حد یک ماشین حساب ساده است. این شرکت قصد دارد تا 60 سالگی این کامپیوتر صبر کند و سپس از رده خارجش می کند.

قدیمی ترین تلوزیون


تلویزیون در همان سال های اول برنامه خاصی نداشت و تنها چند ساعت کوتاه در طول روز برنامه های مختلف در آن پش می شد و در همان ابتدا ی انگلیسی با قیمت کمتر از 100 پوند تلویزیونی خریداری کرد که از آن سال تا به حال در حال کار کردن است. این تلوزیون نزدیک به 78 سال سن دارد و تا به حال تنها 30 درصد از قطعاتش تعمیر شده است. همراه با یک صفحه نمیاش سیاه و سفید 12 اینچی این تلویزیون این روزها 5 هزار پوند قیمت دارد.

قدیمی ترین چراغ راهنمایی


در اوهایوی آمریکا قدیمی ترین چراغ راهنمایی وجود دارد که همچنان نیز سالم است و به کار خود ادامه می دهد. این چراغ از سال 1932 آغاز به کار کرده است ولی در سال 1982 به علت آنکه کور رنگ ها نمی توانستند آن را درست ببیند بازنشسته شد ولی همچنان در موزه در حال کار کردن است. این چراغ نزدیک به 81 سال سن دارد.

 




:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com